Πλούσια προσόντα και κατάλληλα ερεθίσματα είναι τα δύο μυστικά της επιτυχίας πίσω από τη δημιουργία ενός πίνακα. Αυτό πιστεύει ο Δανός καλλιτέχνης Ούβε Μαξ Γένσεν που βρήκε την έμπνευση στο γυμνό εξώφυλλο της Κιμ Καρντάσιαν για το περιοδικό «Paper» και το αποτύπωσε σε καμβά με «πινέλο» το πέος του. Οπως πιστεύει μάλιστα, το έργο αυτό αποτελεί αδιάσειστη απόδειξη του ταλέντου του.
Προκειμένου μάλιστα να υπογραμμίσει τη δυσκολία του εγχειρήματός του, ο Γένσεν εξήγησε τη διαδικασία βήμα προς βήμα, λέγοντας πως αρχικά βυθίζει το μόριό του στην ακρυλική μπογιά κι εν συνεχεία δημιουργεί πάνω στον καμβά. Φυσικά, όπως λέει, δεν θα μπορούσε να το κάνει ο οποιοσδήποτε, καθώς απαιτούνται πλούσια προσόντα. «Είναι δύσκολο να ζωγραφιστεί ένας ολόκληρος καμβάς μόνο με το φυσικό "πινέλο" κάποιου» εξήγησε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Copenhagen Post» της Δανίας.
Μεγάλα προσόντα
«Αν δεν είναι κανείς πολύ προικισμένος είναι δύσκολο να αναπαράξει τις μικρές λεπτομέρειες, όμως αν έχει κανείς μεγάλα προσόντα, είναι ευκολότερο να δημιουργήσει έναν ωραίο πίνακα» πρόσθεσε. Ο Γένσεν είχε δοκιμάσει ξανά την τεχνική του φτιάχνοντας το πορτρέτο ενός Δανού πολιτικού, ωστόσο τα οπίσθια της Κιμ Καρντάσιαν του έδωσαν το ερέθισμα που περίμενε για να κάνει και πάλι τέχνη. «Το πέος μου είναι ένα όργανο. Το χρειάζομαι για αναπαραγωγή και σεξ. Μπορώ όμως να το χρησιμοποιήσω και για την τέχνη μου. Και αυτό μου προσφέρει χαρά σε περισσότερα επίπεδα» είπε ο καλλιτέχνης.
Η Κιμ Καρντάσιαν όμως αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και για έναν ορκισμένο θαυμαστή της, ο οποίος ξόδεψε 122.000 ευρώ σε περισσότερες από πενήντα αισθητικές επεμβάσεις για να της μοιάσει. Ο 23χρονος Τζόρνταν Πικ, ο οποίος «ερωτεύτηκε» την 33χρονη ριάλιτι σταρ παρακολουθώντας τη σε ένα μόνο επεισόδιο της σειράς «Keeping up with the Kardashians», έκανε -μεταξύ άλλων- ενέσεις μπότοξ, μόνιμο τατουάζ φρυδιών και λέιζερ αποτρίχωσης. Και πάλι όμως το αποτέλεσμα είναι αμφιλεγόμενο. «Γελάω όταν ο κόσμος προσπαθεί να με προσβάλει λέγοντάς μου ότι η όψη μου δείχνει ψεύτικη» δηλώνει χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου