Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Αυτό είναι το site που έχει γεμίσει από "ξεχωριστά" κορίτσια της Πάτρας


Γέμισε κορίτσια από την Πάτρα και την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας το σάϊτ lesbian.gr. Το psaraki, η Ire, η Sofia, η Maria, η El, η Fatsa και η Moni, είναι μερικές μόνο από τις Πατρινιές που αναζητούν ερωτική σύντροφο μέσα από το forum της ιστοσελίδας, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε λεσβίες.Πρόκειται για μία καλοστημένη ιστοσελίδα η οποία περιέχει πληροφορίες για διασκέδαση, ψυχαγωγία, βιβλία, αλλά μέχρι και συμβουλές για καλό σεξ στις λεσβίες. Ποιες είναι οι περιοχές που έχουν «χώρους» αποκλειστικά για γυναίκες; Η Αθήνα, η Λέσβος και η Μύκονος. Ειδικά στην Ερεσσό της Λέσβου (τόπος συνάντησης των ανά τον κόσμο λεσβιών) τα lesbian bar ξεφυτρώνουν το ένα μετά το άλλο, σαν μανιτάρια. Όσο για τις συμβουλές για το σεξ; Η ιστοσελίδα τα γράφει όλα ...με το όνομά τους! Πως μπορούν οι γυναίκες να ρουφήξουν ένα Strap-On, πως να κάνουν καλό fisting, πως να βρουν ευκολότερα και καλύτερα το σημείο G και άλλα πολλά. Γράφει το Psaraki: «Είναι καμία που να πηγαίνει σήμερα Αγίου Νικολάου; Δεν ψάχνω σχέση, απλά παρέα φιλική και μόνο για βόλτες κι έτσι. Στείλτε τίποτα βρε παιδιά γιατί εκεί κάτω δεν έχω καμία παρέα. Σνιφ. Τσούζει και κλαίω άσχημα».Γράφει η Ire: «Κυρία ζητείται από Πάτρα - Ναύπακτο. Είμαι 20 και θέλω γυναίκα από 22 έως 29». Γράφει η Σοφία: «Κορίτσια είμαι 24 καστανόξανθη 1.80, 72 κιλά, γυμνασμένο σώμα. Δεν έχω εμπειρίες με γυναίκες. Οποία ενδιαφέρεται περιμένω. Φιλιά».


Τι γράφουν... τι ζητούνΕξίσου ενδεικτικές είναι και οι καταχωρήσεις στην ιστοσελίδα άλλων κοριτσιών από την Πάτρα.Γράφει η Μαρία: «Γεια είμαι από την Πάτρα και θα ήθελα μία κοπέλα, μόνο για ώριμη, σταθερή και μακροχρόνια σχέση. Δεν ζητάω σεξ, μόνο ειλικρίνεια και κατανόηση. Αλλά δεν υπάρχουν. Αν ενδιαφέρεσαι, εδώ είμαι». Γράφει η Μόνη: «Υπάρχει ένας νορμάλ άνθρωπος-κοπέλα σε αυτήν την σκατόπολη (patra);».Γράφει η Φάτσα: «Εσύ που διαβάζεις αυτές τις λίγες λέξεις να έχεις τη θέληση να με μάθεις καλύτερα. Δεν ξέρω τι μπορεί να σε κάνει να μου απαντήσεις, δεν θέλω να λέω λόγια ούτε μεγάλες κουβέντες. Ψάχνω απλά αγάπη αληθινή. Δεν ενδιαφέρομαι για σεξ ή για κάποιες που κοιτούν μόνο εμφάνιση ή δεν ξέρουν τι θέλουν. Όποια ενδιαφέρεται για κάτι σοβαρό και είναι πολύ ευαίσθητη και ειλικρινής, είμαι εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου