Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Αυτά είναι τα έργα που θα άλλαζαν την εικόνα της Πάτρας αλλά παραμένουν σε μακέτες


Δίκτυο ποδηλάτου 33 χιλιομέτρων, κεντρικοί οδικούς άξονες εισόδου και εξόδου στην πόλη, συνοικίες με δίκτυα περιπάτου, ανακατασκευασμένοι δρόμοι, οργανωμένα δίκτυα ύδρευσης αποχέτευσης, πλατείες με αυξημένο πράσινο, δίκτυο που ενώνει όλους τους αρχαιολογικούς χώρους της πόλης και μία λιμενική ζώνη με χώρους άθλησης, παιχνιδιού, περιπάτου κ.ά.


Εικόνες που εκπέμπει μία οργανωμένη, νοικοκυρεμένη και σύγχρονη πόλη. Εικόνες που στερούνται οι Πατρινοί επειδή καμία δημοτική αρχή, συμπεριλαμβανομένης και της υπάρχουσας, δεν φρόντισε να διεκδικήσει, να εκτελέσει και να αποδώσει στους πολίτες. Ειδικότερα έργα εθνικής σημασίας δεν πίεσε όσο θα έπρεπε η Τοπική Αυτοδιοίκηση ενώ σε έργα που έχει την αρμοδιότητα εκτέλεσής τους καθυστέρησε σημαντικά.
Η Πάτρα, αν και εκ της θέσεώς της διαθέτει ιδιαίτερο φυσικό κάλλος, οι τοπικοί άρχοντες δεν μερίμνησαν ποτέ να της το αναδείξουν, όχι διαθέτοντας οι ίδιοι χρήματα, αλλά αξιοποιώντας προγράμματα και ευκαιρίες που ακόμα και ελληνικά χωριά εκμεταλλεύτηκαν για να αλλάξουν την εικόνα τους. Οταν, μάλιστα, η περιοχή μας γέννησε, από Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Πρωθυπουργό, υπουργούς κ.ά...


Από ρεπορτάζ του φίλου Μιχάλη Βασιλάκη στην Πελοπόννησο.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου