Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

"Εφυγε" στα 47 ο Ανδρέας Τσιμάρας - σήμερα η κηδεία του - ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ


Εφυγε πρόωρα από τη ζωή χάνοντας την άνιση μάχη με ασθένεια ο Πατρινός πρωτοψάλτης και μουσικός Ανδρέας Τσιμάρας. Η εκδημία του ήλθε την ημέρα των γενεθλίων της αγαπημένης του συζύγου, γνωστής ιατρού Ασημίνας Ζαννιά. Ηταν μόλις 47 ετών και η είδηση της οδυνηρής φυγής του σκόρπισε θλίψη στην οικογένεια και τους φίλους του. Μαζί με την αδελφή του δημοσιογράφο Εφη Τσιμάρα είχε ιδρύσει την εταιρεία Προώθησης Βυζαντινού Πολιτισμού "Πορφύρα". Η κηδεία του θα τελεσθεί σήμερα στις 12 από τον Ιερό ναό Αγόυ Ανδρέου. 


Tα συγκινητικά μηνύματα της συζύγου του


Αχ Αγάπη μου...πονάω πολύ...
Αχ Αγγελέ μου...δακρύζω πολύ...
Αχ Ψυχή μου...σε ζητάω παντού...
Και λείπεις...


 


Έφυγες τοσο γρήγορα...
Πολέμησες τόσο γενναία...
Ακόμη και την τελευταία στιγμή σε θαύμασα...
Άρχοντά μου δεν νικήθηκες...
Κέρδισες την αιωνιότητα...
Και ας πονώ τόσο πολύ...που δεν μετριέται,δεν λογίζεται...


 


Ο Ανδρέας μου έφυγε,λίγο μετά τα γενέθλιά μου...
Ταξίδεψε προς τον Θεό του,που τόσο αγάπησε και ύμνησε...
Γίνε άγγελος,μάτια μου όμορφα και ψάλε μας από εκεί ψηλά...αιώνια.
Αύριο στις 12 το μεσημέρι θα σε ξεπροβοδίσουμε όλοι,στον Ιερό Ναό του Πολιούχου μας Αγίου Ανδρέου,που λάτρεψες τόσο πολύ και φέρεις το όνομα του.
Να με προστατεύεις,όπως έκανες πάντα.
Σε αγαπώ πολύ,αγόρι μου.
Η γυναίκα σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου