Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Τι δήλωσε ο Δημήτρης Κατσικόπουλος για την ήττα του στα Καλάβρυτα; Μίλησε για πρώτη φορά. ΔΙΑΒΑΣΤΕ


Εγραψε ο Δημήτρης Κατσικόπουλος στο facebook: 


Επειδη πολλοι φιλοι ρωτουν τι εγινε στα Καλαβρυτα εχω να πω οτι μετα απο συντομο χρονικο διαστημα θα γραφει με καθε λεπτομερεια για το τι εγινε εδω κατα την προεκλογικη περιοδο και οχι μονο. Τωρα οτι ειπωθει θα θεωρηθει οτι ειναι "εν θερμω" και το σωφρον ειναι να αποφευχθει. Για τους ανησυχουντες αν θα παραμεινω στο δημοτικο συμβουλιο απαντω "οχι μονο ,αλλα θα ασκησω με σοβαροτητα και αυστηροτητα τα εκ του νομου απορρεοντα καθηκοντα μου τοσο εγω οσο και οι εκλεγεντες συμβουλοι της παραταξης μου "και μαλιστα με το παραπανω. Αυτα προς το παρον και καλο βολι αυριο! Με ψηλα το κεφαλι συνεχιζουμε τον αγωνα και ιδιαιτερως ευχαριστω και παλι τους ψηφισαντες και μη συνδημοτες μου. Πολλες ευχαριστιες και σε ολους τους υποψηφιους δημοτικους συμβουλους καθως και στους τοπικους συμβουλους και εκπροσωπους των δημοτικων διαμερισματων του δημου μας, για τον εντιμο και καθαρο αγωνα που δωσαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου