Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Απο ποιούς ζητά συγγνώμη η Νάντια Κωνσταντινίδη; Το συγκινητικό post στο facebook


Εγραψε η Νάντια Κωνσταντινίδη, με αφορμή την υποψηφιότητά της με την παράταξη Χριστόπουλου: Η στιγμή της συγνώμης!
- σε όλους σας εδώ μέσα που σας σκότισα με τα post , τα μηνύματα στο inbox και τα σχόλια που αφορούσαν τις εκλογές ,
- στον αδελφό μου , που άντεξε την απόλυτη απουσία μου στο μαγαζί μας και με κάλυψε επάξια (δώσε και μια 5νθήμερη αδειούλα τώρα μωράκι)
- στην αδελφή μου , που την άφησα τελείως μόνη της στην πιο σημαντική στιγμή της ζωής (κάτι μου λέει ότι πολύ σύντομα θα μπορέσω να επανορθώσω 
- στους γονείς μου , που αν και δεν συμφώνησαν ποτέ με τηνυποψηφιότητά μου (όπως και οι δύο προηγούμενοι) , με συγκίνησαν πραγματικά με τη δύναμη και το ζήλο που έδειξαν
- σε εσένα για την υπομονή σου (μη μου πετάξεις το κινητό , σε παρακαλώ)
- στον εαυτό μου (ξέρει αυτός) ...
Η στιγμή του ευχαριστώ!
είναι πολύ ιδιαίτερη , γιατί ξέρω πολύ καλά ότι κάποιοι δεν θέλουν να τους αναφέρω , δεν μπορώ όμως να μην επισημάνω ότι υπήρξαν αυτοί που λίγο πολύ ήξερα ότι θα με βοηθήσουν , αυτοί που για άλλη μια φορά μου συμπεριφέρθηκαν σαν αδελφή τους , αλλά και αυτοί που ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα κάνουν όλα αυτά που έκαναν για μένα. 
Η στιγμή του συμπεράσματος!
για άλλη μια φορά στη ζωή μου , δεν θα μείνω σ' αυτό που έχασα , αλλά σ' αυτά που κέρδισα!
Εκλογές τέλος ._


Σ.Σ. Με τη Νάντια πιο πολλες φορές έχουμε μιλήσει διαδικτυακά παρά face to face. Ομως να ξέρει πως μόνη της κατάφερε να "ερεθίσει" τη δημοσιογραφική μου πένα και να με κάνει να ασχοληθώ με τα post της. "Το ΄χει"! καλή συνέχεια Νάντια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου