Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Το μήνυμα στο facebook του Γιώργου Σιγαλού για την περιπέτεια της υγείας του


Σε μήνυμα που ανέρτησε στο facebook ο Γιώργος Σιγαλός αναφέρεται στην πρόσφατη περιπέτεια που πέρασε με την υγεία του και ευχαριστεί όλος τους φίλους του που του τηλεφώνησαν ή του έστειλαν μηνύματα για να του ευχηθούν περαστικά. Συγκεκριμένα αναφέρει:
 
"Θέλω μέσω της δυνατότητας που μου δίνεται από το fb να ευχαριστήσω όλους τους φίλους και φίλες που μου τηλεφώνησαν και μου έστειλαν μηνύματα για την περιπέτεια της υγείας μου και ανησύχησαν για έμενα. Oλες οι εξετάσεις που έκανα έδειξαν ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό και σοβαρό.
 
Είμαι βαθύτατα συγκινημένος γιατί κατάλαβα ότι αυτά τα 3 χρόνια που ασχολήθηκα με το Δήμο, έκανα μόνο φίλους που αναγνώρισαν την δουλειά μου.
 
Θέλω να διαβεβαιώσω όλους, ότι θα γυρίσω ποιο δυνατός και ότι στο μέλλον όλοι μαζί θα πετυχουμε τους στόχους μας, γιατί αυτή η πόλη έχει ανθρώπους που πραγματικά την αγαπάνε, πέρα από κόμματα ή παρατάξεις.
 
Και πάλι ένα μεγάλο Ευχαριστώ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου