Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Μπράβο ρε Δημήτρη, μπράβο αγόρι μου


Ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος ήταν επί χρόνια ο μεγαλύτερος τοπικός "αντίπαλός" μου στην περιφερειακή τηλεόραση. Εγώ τότε στο Super B, εκείνος στο Tele Time, ο ανταγωνισμός .... στο φουλ! Το "κυνηγητό" για τα νούμερα και τα αποκλειστικά... "ανελέητο"! Εκείνη την εποχή, της μη κρίσης! Δεν σας κρύβω ότι όταν αποφάσισε να ασχοληθεί με την πολιτική, πήρα μια βαθειά ανάσα! Σαν να έφυγε το alter ego μου από τη μέση! Γιατί ξέρει από τηλεόραση ο Δημήτρης. Ξέρει να κάνει δουλειά! Τώρα επιστρέφει. Οχι ακόμη στον χώρο της TV αλλά στην ραδιοφωνία και ίσως σύντομα και στην τηλεόραση. Χαίρομαι και τον καλωσορίζω. Μου είχε λείψει όλα αυτά τα χρόνια! Και του το λέω για πρώτη φορά δημοσίως. Εστω και μετά από τόσα χρόνια. Αντε λοιπόν να επιστρέψει και στον χώρο της TV και να είμαστε πάλι "αντίπαλοι"! Να έχει... ενδιαφέρον το θέμα! Καλή συνέχεια φίλε Δημήτρη (και ας τσακωνόμασταν... πολιτικά)!


Η ΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ:


Μετά από μία 10ετή απουσία του από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος, επιστρέφει στο χώρο της Ενημέρωσης! Ζωντανά, μέσα από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ Πάτρας 89,4 FM (διαδικτυακά live στο www.skaipatras.gr) και σε απευθείας αναμετάδοση από τον "ΜΕΛΛΟΝ FM 103,8" για την περιοχή του Αιγίου. Η εκπομπή του ξεκινά την προσεχή Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου κάθε μέρα στις 12 το μεσημέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου