Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

O Σπύρος που "έπαιζε" στο Mega και τώρα μας προσφέρει τα καλύτερα και πιο τραγανά κουλούρια - Η κρίση "γέμισε" κουλουράδες την πόλη




Και ποιος δεν γνωρίζει τον Σπύρο, τον κουλουρά με το ποδήλατο που πουλά τα κουλούρια του απ' άκρη σε άκρη της Πάτρας για τα προς το ζειν! Και δεν είναι ο μόνος! Όταν ο Σπύρος ξεκίνησε να πουλά κουλούρια Θεσσαλονίκης στην Πάτρα (προ πενταετίας) υπήρχε μόνο ένας που έκανε... την ίδια δουλειά! Ο κυρ Θανάσης. Σήμερα όπως ο ίδιος μας εξομολογείται υπάρχουν πάνω από 40 άτομα που πωλούν κουλούρια στην Πάτρα. «Σαρώνουν» στην κυριολεξία δημόσιες υπηρεσίες, καταστήματα, σούπερ μάρκετ ώστε να ξεπουλήσουν!


«Υπάρχει περίπτωση να πάω σε καφενείο και να βρεθώ μαζί με άλλους δύο συναδέλφους μου» μας είπε ο Σπύρος, ο οποίος στο παρελθόν ήταν ηθοποιός, όμως λόγω της κρίσης εγκατέλειψε το επάγγελμα και έγινε κουλουράς. Ηρθε στην Πάτρα να ζήσει μία πιο ανθρώπινη ζωή και να ζήσει την οικογένειά του. Ο Σπύρος είναι από τους πλέον αγαπητούς στην πόλη. Αρκετοί δεν τον θυμούνται από τότε που έπαιζε σε σίριαλ στο Mega (φωτό) αλλά και από άλλες εμφανίσεις του στην τηλεόραση και το θέατρο.


Και τι δεν έχουν δει τα μάτια του Σπύρου την εποχή της κρίσης. Όπως μας περιγράφει ακόμη και οι πελάτες του φθάνουν σε ορισμένες περιπτώσεις να μην μπορούν να τον πληρώσουν, ενώ αρκετοί του ζητούν κουλούρια γιατί πεινάνε!


«Εργαζόμενος σε μεγάλη επιχείρηση κατάφερε να μου χρωστάει 50 ευρώ από «βερεσέδια» μας λέει ο Σπύρος. Τον απέλυσαν μετά... πάει το πενηντάρικο!


«Άλλος που μου όφειλε 20 ευρώ μου έδινε ένα 2ευρο κάθε μέρα, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι μου έχει τύχει περιστατικό με άνδρα που δαγκώνει το κουλούρι, βγάζει από την τσέπη του ένα 10λεπτο, μου το δίνει και μου λέει φίλε αυτά έχω πάρτα» μας δηλώνει θέλοντας με αυτά τα περιστατικά να μας αποδείξει πόσο έχει κοστίσει η κρίση στην ζωή αλλά και την υπερηφάνεια του Ελληνα.


Πουλάνε και νερά!


Δεν περιορίζεται όμως μόνο στα κουλούρια η «δράση» των κουλουράδων. «Γεμίσαμε και ανθρώπους που πωλούν νερά σε γήπεδα, θέατρα, χώρους συνάθροισης» μας λέει. Αυτή την στιγμή στην Πάτρα υπάρχουν πάνω από 25 άτομα που πωλούν νερά. Ακόμη και ο ίδιος το κάνει, την καλοκαιρινή περίοδο, όταν μειώνονται οι πωλήσεις κουλουριών!


Τον έχουμε ρωτήσει πολλές φορές και στο παρελθόν αν θα επιστρέψει στην ηθοποιϊα. Το θεωρεί πολύ δύσκολο στην κατάσταση που βρίσκεται η χώρα και με το γεγονός ότι η ανεργία μαστίζει και τον κλάδο των ηθοποιών.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου