Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Τι έγραψε ο Χρήστος Λέγκας για τον Χάρη Καρκούλια; Γιατί δηλώνει πως έχει μείνει... άναυδος;

Οι περισσότεροι αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι του Γιάννη Δημαρά δεν έχουν μιλήσει δημοσίως για το σκάνδαλο στον Καρναβαλικό Οργανισμό. Ο Χρήστος Λέγκας όμως το έκανε, απευθυνόμενος στον Χάρη Καρκούλια. Διαβάστε τι έγραψε και σχολιάστε:

"Την άποψη που έχω για εσένα την γνωρίζεις... Τα λάθη τα οποία έκανες στην επικοινωνιακή διαχείριση του όλου θέματος στα έχω ήδη επισημάνει. Το τεκμήριο της αθωότητας είναι δεδομένο.

Έχεις όμως την ευκαιρία να κάνεις την κοινώς λεγόμενη "ρελάνς"... Ζήτησε οικονομικό και διαχειριστικό έλεγχο π.χ. σε βάθος πενταετίας. Δείξε στον κόσμο τι παρέλαβες. Αυτό που όλοι φωνάζαμε ότι έπρεπε να είχαμε κάνει από την αρχή, από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε. Γιατί με αυτά που διαβάζω και ακούω τις τελευταίες ημέρες έχω μείνει άναυδος.

Αυτή η χώρα έχει γεμίσει από ειδικους... "προπονητές", "δικαστές", "πολιτικούς", "τάβλαδόρους" κλπ.

Πάλεψε με την "μαγκιά" σου να αποδείξεις το ποιός είσαι. Το ξέρω ότι είναι σχήμα οξύμωρο, αλλά ο Μάιος είναι κοντά και η λάσπη εκτοξεύεται ανεξέλεγκτα.

Όπως διαπιστώνεις, λόγω της προσωρινής μου αποστασιοποίησης από τα κοινά, μπορώ να μιλώ χωρίς να συνυπολογίζω το λεγόμενο "πολιτικό κόστος" και σας έχω πει ότι διαφωνώ με την επιλογή του " όποιον πάρει ο Χάρος" εν όψει εκλογών.

Καλή δύναμη φίλε και μην ξεχνάς... "καθαρός ουρανός, αστραπές δεν φοβάται".

Θα τα πούμε σύντομα από κοντά. Τόσο σε προσωπικό όσο και σε πολιτικό επίπεδο"!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου