Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Αυτό είναι το τηλεοπτικό σποτ του υποψήφιου Γιώργου Παπαδημητρακόπουλου (παράταξη Χριστόπουλου)


Η Πάτρα είναι το σπίτι μου. Είναι η πόλη στην οποία γεννήθηκα, μεγάλωσα, εργάστηκα, γέλασα, έκλαψα. Είναι το αποκούμπι μου στα δύσκολα, είναι η μεγάλη μου αγάπη. Όλα αυτά τα χρόνια, μέσω της δουλειάς μου, παρακολουθώ τα κοινά από κοντά. Ασκώ έλεγχο στην εξουσία, διαμορφώνω ολοκληρωμένη άποψη και εκφράζω αντιπροτάσεις. Δεν έχω άμεση σχέση με κανέναν πολιτικό χώρο, αν και είμαι πολιτικοποιημένος. Δεν έδωσα ποτέ το δικαίωμα σε κανέναν να με χαρακτηρίσει "δικό του", όπως επίσης και δεν έδωσα λαβές για να με χαρακτηρίσουν "εχθρό". Προέρχομαι από μια συνηθισμένη πολύτεκνη οικογένεια και ποτέ δεν είχα ή επεδίωξα να έχω την δυνατότητα να γίνω κομμάτι του συστήματος. Δεν με αφορούν οι μικροπολιτικές και στρατηγικές. Με ενδιαφέρει η πόλη μου. Αυτό το ενδιαφέρον λοιπόν αποτελεί και το μεγάλο κίνητρο για να θέσω υποψηφιότητα στις προσεχείς δημοτικές εκλογές.
Ο κ. Κώστας Χριστόπουλος μου ανέλυσε το όραμά του. Οι απόψεις και οι στόχοι μας ταυτίζονται. Με κέρδισε. Στέκομαι λοιπόν στο πλευρό του. Στο πλευρό της Πάτρας. Στο πλευρό όλων σας. Θα είναι ένας δύσκολος, αλλά όμορφος αγώνας. Μας ενώνει η αγάπη μας για την πόλη και το ενδιαφέρον για τα κοινά. Γιατί τα κοινά είναι η ζωή μας. Κατόπιν τούτου, ανακοινώνω και επίσημα την προσχώρησή μου στον συνδυασμό "Νέα Πόλη" του κ. Κώστα Χριστόπουλου και μπαίνω ενεργά στην μεγάλη μάχη. Μια μάχη που πρέπει να βγάλει έναν νικητή: Την Πάτρα μας. Το στολίδι μας. Την πρωτεύουσα της καρδιάς μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου