Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Τα πήρε στο κρανίο ο έμπορος Μάριος Ανδριόπουλος! Αφιερώνει... μετάλλιο σε όσους κατηγόρησαν τον αδελφό του Ανδρέα


Είναι γνωστό (από προηγούμενη ανάρτησή μας) ότι ο Ανδρέας Ανδριόπουλος κατεβαίνει υποψήφιος με τον Γιάννη Δημαρά. Κάποιοι όμως μέσω facebook έσπευσαν να τον κατακρίνουν θωρώντας ότι κακώς συνεργάζεται με τον νυν Δήμαρχο. Μάλιστα έγραψαν και προσβλητικά σχόλια για έναν άνθρωπο που δεν έχει "ενοχλήσει"! Διαβάζοντας όλα αυτά, τα πήρε στο κρανίο και ο αδελφός του Μάριος Ανδριόπουλος, γνωστός έμπορος της πόλης. Ο οποίος έγραψε: "Όπως κ όταν ζούσε ο πατέρας μου, έτσι κ σήμερα μέσω του αδερφού μου, Andreas Andriopoulos, κάποιοι προσπαθούν να σπιλώσουν την προσφορά κ το έργο των ανθρώπων που προσέφεραν κ προσφέρουν ανιδιοτελώς στον Δήμο & την πόλη τους. Γιατί? Γιατί άνθρωποι σαν τον πατέρα μου κ τον αδερφό μου 'χαλάνε την πιάτσα' της μάσας, της λαμογιάς, της μίζας κ της κουτοπονηριάς που χαρακτηρίζουν όλους όσους ασχολήθηκαν ή ασχολούνται με τα κοινά. Όμως κύριοι ο πατέρας μου έκανε 35 χρόνια φεστιβάλ με ΜΗΔΕΝ ΕΞΟΔΑ για τους δημότες, όταν εσείς πετούσατε εκατοντάδες εκατομμύρια απ΄το παράθυρα για τις ίδιες εκδηλώσεις, χρεώνοντας τους δημότες κ φέρνοντας τον δήμο στα πρόθυρα της χρεοκοπίας. Σας αφιερώνω το μετάλλιο ανδρείας. Δείτε το καλά γιατί εν ζωή ούτε στον ύπνο σας δεν θα δείτε"! 



 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου