Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Η κούκλα υποψήφια του Ανδρέα Κατσανιώτη


Στο μήνυμά της η Υποψήφια Περιφερειακή σύμβουλος με το συνδυασμό του Ανδρέα Κατσανιώτη επισημαίνει:


Δεν θέλω να κάνω λόγο για αίσθημα ευθύνης. Ούτε να κουράσω τους συμπολίτες μου με μακρόσυρτες ανακοινώσεις κι ομιλίες γεμάτες υποσχέσεις, που την επομένη των εκλογών ξεχνιούνται… θάβονται στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.


Είμαι ένας νέος άνθρωπος, που νοιάζομαι στον μέγιστο βαθμό για τον τόπο στον οποίο ζω κι εργάζομαι. Δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία μου να στρίβω το κεφάλι μου στα προβλήματα της καθημερινότητας – μικρά ή μεγάλα – που απασχολούν τους συμπολίτες μου. Αρνούμαι να ασπαστώ τη λογική του «δε βαριέσαι» και του αθηνοκεντρικού κράτους, από το οποίο πρέπει να περιμένουμε λύσεις ή ψίχουλα για να «μπαλωθεί καμιά τρύπα».


Η Αχαΐα, ιστορικά, ήταν πρωτοπόρος στην ανάπτυξη, την εργασία, τις τέχνες, τον πολιτισμό. Σειρά ατυχών επιλογών αλλά και κούφιων υποσχέσεων οδήγησαν την τέταρτη πολυπληθέστερη περιφέρεια της χώρας στην οικονομική παρακμή, την απραξία και την εγκατάλειψη. ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.


Στη ζωή μου έχω μάθει να παλεύω. Να διεκδικώ. Να αγωνίζομαι. Να πετυχαίνω. Δεν διεκδικώ απλά την ψήφο των συμπολιτών μου για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος. Θέλω να ενώσω με εσάς τη φωνή μου, τις δυνάμεις μου και την αστείρευτη όρεξη για δουλειά, για το καλό του τόπου μας.


Για να αποκτήσει η Αχαΐα το λιμάνι που πραγματικά μας αξίζει.


Για να αποκτήσουμε το πιο σύγχρονο κι ασφαλές οδικό δίκτυο. Για να αρθεί επιτέλους ο σιδηροδρομικός αποκλεισμός της περιοχής, που πρώτη στη χώρα είχε αποκτήσει. Για να ακμάσουν και πάλι οι Τέχνες, ο Πολιτισμός, τα Γράμματα. Να γίνουμε ΕΜΕΙΣ η περιοχή - πρότυπο εκπαίδευσης και παιδείας, που θα μιλάει για εμάς όλη η Ευρώπη. Να υπάρξει πραγματική Ανάπτυξη, που θα φαίνεται στις τσέπες κάθε οικογένειας. Να αποκτήσουμε υποδομές που μας αξίζουν και που μπορούμε να τις κατασκευάσουμε.


Κι αν αυτά σας φαίνονται απλά ωραία λόγια, εγώ απαντώ ότι αυτά είναι τα λιγότερα που μπορούμε να καταφέρουμε... για αρχή! Η Αχαΐα μπορεί να αποκτήσει οικονομική ευρωστία και να εξασφαλίσει μέσω ευρωπαϊκών κονδυλίων το δικαίωμα στην πραγματική Ανάπτυξη. Γνωρίζουμε κι έχουμε τον τρόπο να προσκαλέσουμε - εγχώριους και διεθνείς - μεγάλους επενδυτικούς ομίλους να επενδύσουν στον τόπο μας.


Για να αποκτήσει η Δυτική Ελλάδα την λάμψη και την αίγλη που της αξίζει.


Στηρίξτε με. Ταχθείτε στο πλευρό μου. Έλατε να ενώσουμε τις φωνές μας και την όρεξη για δουλειά μαζί με τον Ανδρέα Κατσανιώτη. Μαζί να φτιάξουμε τον τόπο ΜΑΣ.


Αλεξάνδρα Τζουβάρα – Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.



Δημοτική Σύμβουλος Δυτικής Αχαΐας


Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τον συνδυασμό του Ανδρέα Κατσανιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου