
Μπαράζ ελέγχων για τα ντεσιμπέλ, διεξάγουν το τελευταίο χρονικό διάστημα κλιμάκια της τοπικής αστυνομίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει δοθεί σαφής εντολή προς άπαντα τα πληρώματα των περιπολικών, να είναι αμείλικτα σε περιπτώσεις παραβίασης των ορίων και να ακολουθείται άμεσα η διαδικασία του αυτοφώρου χωρίς καν να προηγείται σύσταση. Και αυτό συνεπεία «βροχής» καταγγελιών που εδώ και καιρό έχουν αρχίσει να γίνονται στο κέντρο επιχειρήσεων της Άμεσης Δράσης από κατοίκους περιοχών όπου λειτουργούν μπαράκια και καφετέριες που το βράδυ ανεβάζουν τον ήχο της μουσικής στα… ύψη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου