
Ο Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» Ν. Αχαΐας σας προσκαλεί να συμμετάσχετε μαζί μας στο Pink the Port, ένα συμβολικό περίπατο 1,5 χλμ ενάντια στον καρκίνο του μαστού από τον Φάρο της Πάτρας ως το νέο Λιμάνι. Μια δράση που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού στο ζήτημα της έγκαιρης διάγνωσης αλλά και στην απομυθοποίηση του καρκίνου του μαστού. Το Pink the Port θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014. Ο περίπατος θα ξεκινήσει στις 11:00 π.μ. από τον Φάρο της Πάτρας και θα ολοκληρωθεί στο νέο Λιμάνι της Πάτρας.To Pink the Port πραγματοποιείται σε συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Με τη συμμετοχή των € 5 στηρίζονται τα προγράμματα του Συλλόγου «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» Ν. Αχαΐας, ενώ οι πρώτες 2.000 συμμετοχές παίρνουν δωρεάν το ροζ μπλουζάκι με το φετινό μας σύνθημα.Συμμετοχή μπορείτε να δηλώσετε:
στο περίπτερο του Συλλόγου στην Πλατεία Γεωργίου από 9 ως και 18 Οκτωβρίου 2014 (καθημερινές 10:00 με 14:00 και 17:00 με 21:00 και τα Σάββατα 10:00 με 14:00 εκτός Κυριακής). στα γραφεία του Συλλόγου (Γούναρη 37, Πάτρα) από τις 9 Οκτωβρίου, καθημερινές 9:00 με 16:00, και σε επιλεγμένα σημεία στην Πάτρα (ενημέρωση προσεχώς από την ιστοσελίδα μας: www.almazoispatras.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου