Μια απίστευτη περιπέτεια έζησε 17χρονη από την Πάτρα όταν είχε την ατυχή έμπνευση να αναρτήσει στο facebook ένα ποίημα της. Tο περιεχόμενό του σήμανε συναγερμό στη Διώξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και από εκείνη την ώρα ξεκίνησε η οδύσσεια τόσο της ανήλικης, όσο και της οικογένειάς της.
Το ποίημα έκανε αναφορά σε αυτοχειρία και όπως ήταν αναμενόμενο κινητοποιήθηκε αμέσως η ΕΛΑΣ, που ειδοποιήθηκε από τα στελέχη της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, τα οποία είχαν εντοπίσει τα ηλεκτρονικό στίγμα και έδωσαν τη διεύθυνση του σπιτιού της στην Πάτρα.
Αστυνομικοί πήγαν στο σπίτι και αφού διαπίστωσαν πως δεν είχε επιχειρήσει να αυτοκτονήσει η μαθήτρια, την πήραν μαζί τους, προκειμένου να εξεταστεί από ψυχίατρο, για να διαπιστωθεί πως θα ήταν ασφαλής και δεν θα προσπαθούσε να αυτοκτονήσει.
Μάταια η κοπέλα εξηγούσε στους αστυνομικούς πως απλώς «ανέβασε» στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης το ποίημα της, που δεν ήταν άλλωστε το μοναδικό που έχει γράψει (γράφει και μουσική) και ούτε καν πέρασε από το μυαλό της να προχωρήσει σε απονενοημένο διάβημα. Εξάλλου, από όλα τα ποιήματά της ήταν και το μόνο -όπως είπε- που είχε ανάλογο περιεχόμενο.
Ομως η περιπέτειά της μόλις είχε αρχίσει. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να εξεταστεί από ψυχολόγο, αλλά για κακή της τύχη δεν υπήρχε παρά μόνο για ενήλικες. Οπότε την κράτησαν εκεί έως ότου βρισκόταν ψυχολόγος ανηλίκων.
Παρέμεινε σε μια καρέκλα όλη τη νύχτα , συνοδεία δύο αστυνομικών , που είχαν εντολή «να μην την αφήσουν από τα μάτια τους», καθώς ήταν αδύνατον να βρεθεί γιατρός, ενώ οι οικείοι της δεν ήξεραν τι να κάνουν έχοντας κυριευτεί από αγωνία. Τελικά την λύση κλήθηκε να δώσει ο εισαγγελέας ανηλίκων για το εάν θα απαιτείτο να νοσηλευτεί η 17χρονη, ώστε να παρακολουθηθεί από γιατρούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες η απόφαση του εισαγγελικού λειτουργού ήταν να εισαχθεί για παρακολούθηση η ανήλικη μαθήτρια. Γιατί όπως ήταν αναμενόμενο δεν πείσθηκε για τις προθέσεις της!
Πέμπτη 2 Απριλίου 2015
Πάτρα: Η απίστευτη περιπέτεια μαθήτριας μετά από ανάρτηση στο facebook - Της χτύπησαν το κουδούνι αστυνομικοί!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου