Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Ποιος πολιτικός με πολλά κιλά... τάσσεται υπέρ του φόρου λίπους; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ


«Ναι» στον φόρο λίπους λέει ο Θεόδωρος Πάγκαλος, αρκεί να εξαιρεθεί το ελαιόλαδο και η βαζελίνη.


Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Βήμα Fm», ο κ. Πάγκαλος τόνισε ότι στα 77 του είναι θηρίο με ενδείξεις εφήβου. 


«Επειδή κατά καιρούς διαβάζω διάφορα καθάρματα προπαγανδιστικού μηχανισμού του ΣΥΡΙΖΑ - στην «Αυγή» τα λένε αυτά, της οποίας αρχισυντάκτης και διευθυντής ήταν μέχρι προ ολίγου ο κ. Φίλης, ο οποίος αν δεν κάνω λάθος είναι μάλλον υπέρβαρος - τον σχολιάζω πολύ μετριοπαθώς. Αυτοί γράφουν μεταξύ άλλων ότι εγώ, λέει, έχω σάκχαρο κλπ», ανέφερε και πρόσθεσε: «Εγώ τους πληροφορώ για να σκάσουν ότι η χοληστερίνη μου είναι 120, δεν παίρνω κανενός είδος χαπάκια και το σάκχαρό μου είναι 9! Είμαι θηρίο στα 77 μου, έχω ενδείξεις εφήβου», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου