Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Μία ξεχωριστή ημέρα για τον Κωνσταντίνο Φλαμή στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο Ηρακλείου


Ιδιαίτερη η χθεσινή ημέρα για μένα, αφού παρέλαβα το πτυχίο μου της Φυσικής από το κορυφαίο στην Ελλάδα Πανεπιστήμιο, αυτό της Κρήτης, Εμαθα δε πως το Φυσικό Κρήτης ανακηρύχθηκε προ ημερών το 5ο Φυσικό από όλα τα Πανεπιστήμια της Ευρώπης και φυσικά το πρώτο και με διαφορά από τα αντίστοιχα Ελληνικά. Αν και μου ευχήθηκαν "καλή σταδιοδρομία" χαμογέλασα και τους είπα ότι το μόνο που θα κάνω είναι "επίσημο" δωρεάν φροντιστήριο στους δύο γιους μου. Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν στο να πετύχω τον στόχο μου, αφού λόγω τηλεόρασης, εφημερίδων κλπ είχα εγκαταλείψει το Τμήμα. (Λόγω της καθυστερημένης μου άφιξης στο Ηράκλειο δεν πρόλαβα ούτε να αλλάξω και ορκίστηκα με μπλούζα Joy Division). Καλύτερα.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου