Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ: Ακούστε τον περιβόητο οργασμό της Ειρήνης Παππά


Από το 666 των Aphrodites Child (Ντέμης Ρούσος, Αργύρης Κουλούρης, Λουκάς Σιδεράς, Βαγγέλης Παπαθανασίου). Η Ειρήνη Παπά στο infinity. Αυτό που θα ακούσετε είναι λίγα χρόνια αργότερα με Βαγγέλη Παπαθανασίου.  Λίγο πριν την κυκλοφορία του άλμπουμ υπήρξε έντονη διαμάχη μεταξύ του Βαγγέλη Παπαθανασίου και των Mercury Records για το περιεχόμενό του. Η δισκογραφική εταιρεία αντιτίθετο στο τραγούδι "∞" (Infinity ή Άπειρο) το οποίο θεωρούσε άσεμνο. Στο τραγούδι, η Ειρήνη Παππά έλεγε τους στίχους "I was, I am, I am to come" οι οποίοι τυπικά παραπέμπουν μεν στο εδάφιο της Αποκάλυψης του Ιωάννη «Εγώ [...] που είμαι και ήμουν και θα έρθω» (1:8) όμως η αγγλική φράση στην καθομιλουμένη σημαίνει «ήμουν, είμαι, θα τελειώσω». Την Παππά συνόδευε ο Βαγγέλης με κρουστά. Άλλο σημείο τριβής υπήρξε η σημείωση ότι «το άλμπουμ ηχογραφήθηκε υπό την επήρεια σαλεπιού» το οποίο αρχικά οι ιθύνοντες της δισκογραφικής νόμισαν ότι είναι κάποιο ναρκωτικό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου