Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: Ποιοι γνωστοί έμποροι της Πάτρας συναντήθηκαν χθες με τον Γιακουμάτο;


Συνάντηση με τον υφυπουργό Ανάπτυξης Γεράσιμο Γιακουμάτο είχαν χθες οι Δημήτρης Παλούμπης και Θεόδωρος Δούρος, από τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Καταστημάτων ιστορικού Κέντρου. Του ζήτησαν να προσπαθήσει να περάσει νομοθετική διάταξη για άνοιγμα των καταστημάτων την τελευταία Κυριακή του χρόνου (28 Δεκεμβρίου). Ο υφυπουργός δεσμεύτηκε πως θα προσπαθήσει να το "περάσει" αν και οι πολιτικές εξελίξεις είναι ραγδαίες και η Βουλή κλείνει στις 17 Δεκεμβρίου. Ο Σύλλογος του είχε στείλει νωρίτερα και την εξής επιστολή: 


Πάτρα 08/12/2014


Προς Τον Αξιότιμο Κύριο
Γεράσιμο Γιακουμάτο
Υφυπουργό Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας
Υπουργείο Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας 
Αθήνα 



Θέμα : Λειτουργία εμπορικών καταστημάτων κατά την τελευταία Κυριακή του χρόνου , 28/12/2014.


Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ , 

Αναφερόμενοι στο παραπάνω θέμα , έχουμε την τιμή να σας γνωρίσουμε ότι : 

Μετά από σχετικές διαβουλεύσεις σας μεταφέρουμε την επιθυμία και βούληση των εμπόρων - επιχειρηματιών και μελών του συλλόγου μας που εκπροσωπεί τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο εμπορικό κέντρο της πόλης της Πάτρας , προκειμένου να εξετάσετε τη δυνατότητα άμεσης παρέμβασής σας δια υπουργικής απόφασης , ώστε να τροποποιηθεί η ισχύουσα Νομοθεσία και να επιτρέψει το άνοιγμα των καταστημάτων στην Πάτρα την τελευταία Κυριακή του χρόνου 28/12/2014. 
Τα μέλη μας θεωρούν το αίτημα εύλογο, δίκαιο και επιχειρηματικά επωφελές, διότι θα τονώσει την δοκιμαζόμενη τοπική οικονομία , και όχι μόνο.

Προσβλέποντας στο ενδιαφέρον σας ,

Με εκτίμηση


 


Δημήτριος Παλούμπης
Πρόεδρος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου