Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Γιατί ο Κεραμιδάς αποκαλεί τον Διοικητή της Τροχαίας "μπάτσο"; Η ιστορία με τον συνταξιούχο... και ο διάλογος που σοκάρει


Ο δημοτικος σύμβουλος και δημοσιογράφος Στάθης Κεραμιδάς έστειλε στο blog μου το παρακάτω κείμενο. Ο φίλος Στάθης έγινε αυτόπτης μάρτυρας σε ένα περιστατικό που τον συγκλόνισε. Διαβάστε:

"Είδα έναν γνωστό μου να τον έχουν σταματήσει σε μπλόκο της Τροχαίας, στην Οθ. Αμαλιας κοντά στον σταθμό Μελίνα Μερκούρη '. Σταμάτησα κι εγώ απο περιέργεια να δω. Ο φίλος μου γύρω στα 65 του ,συνταξιούχος των 750 ευρώ. Τον έγραφε ο τροχονόμος, επειδή δεν φορούσε κράνος. Το πρόστιμο ήταν 350 ευρώ, δηλαδή η μισή σύνταξη. Ο φίλος με το δίκυκλο πήγαινε με 20 χ.λ.μ. και άκουσα τον εξής διάλογο που έκαναν:

«Παλικάρι , μην με βασανίσεις , μια συνταξούλα παίρνω, δεν θα μπορώ να πληρώσω το πρόστιμο'

- Δεν κατάλαβα, τι ζητάς ? Πήγαινε να πληρώσεις αμέσως και θα έχεις έκπτωση , θα πληρώσεις μόνο 185 ευρώ '

- Λίγα είναι , παλικάρι μου 185 ευρώ ? Πως θα πληρώσω τα υπόλοιπα, τι θα φάω , πως θα ζήσω ?

- Δικό σου το πρόβλημα , απαντά ο πιτσιρικάς τροχονόμος.

- Εμένα βρήκες, νεαρέ μου? Επειδή δεν φορούσα κράνος ? Με είδες πως πήγαινα? Ούτε με 20 χ.λ.μ., είμαι μεγάλος άνθρωπος και ξέρω να προστατευτώ και μην κιντυνεύσουν άλλοι εξαιτίας μου

Τα παράπονα σου στον Υπουργό , του είπε με ύφος ο νεαρός τροχονόμος και άφησε την κλήση και τα χαρτιά οδήγησης στο κάθισμα του δικύκλου και απομακρύνθηκε για να συνεχίσει το έργο του ...!

Δεν θέλω να απευθυνθώ καθόλου στον τροχονόμο, γιατί θα πάνε χαμένα τα λόγια μου...

Απευθύνομαι , όμως , στον Διοικητή του και του λέω : Κύριε Διοικητά, έχετε ακούσει τον κόσμο να λέει ' είμαστε σε πόλεμο ? Αντιλαμβάνομαι ότι είστε κι εσείς με το δόγμα 'νομος και τάξη ', αλλά εν καιρώ πολέμου προέχει η επιβίωση του δοκιμαζόμενου λαού και όχι να βγάζετε στους δρόμους ' κοράκια ' για να κυνηγούν εξαθλιωμένους πολίτες.

Θέλω, επίσης , να σε ρωτήσω : Η επιβολή προστίμου στον 65χρονο αποσκοπεί στον συνετισμό του η στην περαιτέρω εξαθλίωση του ?

Μπορείτε , τέλος , να μου πείτε , σε ποια χώρα του κόσμου ο βασικός μισθός είναι 500 ευρώ και ένα πρόστιμο για απλή ' παράβαση ' του Κ.Ο.Κ. στοιχίζει τα 2/3 του μισθού? Ξέρω την απάντηση , δεν καθορίζετε εσείς τα ποσά των πρόστιμων, θα μου πείτε. Σωστά , αυτα αποφασίζονται από την πρασινομπλε κυβερνοσυμμορία , που με τον τρόπο της δείχνει το ταξικό της μίσος απέναντι σ'ενα λαό που , εντελώς αναίτια , του κήρυξαν τον πόλεμο.

Εσύ , όμως , κύριε Διοικητά , είσαι το εκτελεστικό όργανο αυτής της κυβερνητικής τσογλαναρίας που , εν καιρώ πολέμου , επέλεξες να είσαι μαζί τους και απέναντι στον εξαθλιωμένο λαο.

Κατάλαβες τώρα γιατί σε αποκαλώ μπάτσο ?





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου