Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Και στην Πάτρα υπογράφεται σήμερα ΜΝΗΜΟΝΙΟ!


Σήμερα αναμένεται να υπογραφεί το Μνημόνιο Συνεργασίας για την Ενοποίηση των Αρχαιολογικών Χώρων της Πάτρας, από τον Δήμαρχο Πατρέων, Γ. Δημαρά και την πρόεδρο της εταιρείας «Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων» κ. Ντόρα Γαλάνη.

Με βάση την πρόταση του Δήμου Πατρέων η ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων της πόλης αφορά δύο πλευρές της Πάτρας. Ο αναδειχθείς αρχαιολογικός χώρος της Βούντενης, δηλαδή η Μυκηναϊκή Νεκρόπολη και ο Οικισμός θα συνδεθεί με την Ρωμαϊκή Γέφυρα και το χώρο του Νέου Αρχαιολογικού Μουσείου, δημιουργώντας μια ενότητα αρχαιολογικού ενδιαφέροντος στην βορειοανατολική πλευρά της πόλης.

Οι υφιστάμενοι αρχαιολογικοί χώροι στο κέντρο της Πάτρας, δηλαδή το Αρχαίο Ωδείο, ο Ιππόδρομος, το Φρούριο και τα Βυζαντινά της Μνημεία θα αποτελέσουν μια δεύτερη ενότητα σε συνδυασμό με τα στοιχεία της πρόσφατης αρχιτεκτονικής κληρονομιάς της δηλαδή τα διατηρητέα ιδιωτικά και δημόσια νεοκλασικά κτίρια, τους ιερούς ναούς και τις κλίμακες που συνδέουν τα δύο επίπεδα της πόλης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου