Στο "τσακ" να μπει στο βιβλίο Γκίνες η Παναχαϊκή! Για ποιο λόγο όμως;
Ο Νίκος Παπαδόπουλος παραμένει στον πάγκο της Παναχαϊκής παρά την ήττα την Κυριακή με τον Πανηλειακό. Άλλωστε το είπε ο Αλέξης Κούγιας, ξεκαθαρίζοντας πως δεν τίθεται θέμα απομάκρυνσης του 42χρονου τεχνικού.Αρα διαψεύδονται οι πληροφορίες που έλεγαν πως ο κ. Κούγιας βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με τον Ηλία Φυντάνη! Αν πάντως γινόταν αυτό, τότε ίσως ο κ. Φυντάνης έμπαινε στο βιβλίο Γκίνες. Για το πόσες φορές έχει απολυθεί και επαναπροσληφθεί στην ίδια ομάδα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου