Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Εκατομμύρια λουλούδια.... δεν θα καλύψουν τη "βρώμα" στο Καρναβάλι! 
ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ









Πριν από μερικές εβδομάδες την Πάτρα συγκλόνισε το σκάνδαλο στο Καρναβάλι! Φθάσαμε στο σημείο το Καρναβάλι να "βρωμάει"! Κάποτε το Καρναβάλι ευωδίαζε! Με άνθινα άρματα και όχι μόνο. Σήμερα σας παρουσιάζω παλιές φωτογραφίες από τη συλλογή Ανδρεόπουλου με τα άνθινα ευωδιαστά άρματα. Παλιό καρναβάλι, αυθεντικό, χωρίς σκάνδαλα. Με ευωδιές και όχι με βρώμικες ιστορίες. Αλήθεια τι συμβαίνει με το γνωστό σκάνδαλο; Εχουμε κάποιο νέο; Δεν πιστεύουμε να υπάρξει "κουκούλωμα"; Γιατί ακόμη και όλα τα λουλούδια των αρμάτων των φωτογραφιών του Φίλιππου Ανδρεόπουλου να χρησιμοποιήσουν κάποιοι.... η βρώμα δεν θα "κρυφτεί"! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου