Ενα μωράκι 16 μηνών χάρισε ζωή με τον θάνατό του - Οι γονείς βρήκαν τη δύναμη και είπαν το "ναι"
Οι γονείς του βρέφους, το οποίο νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών, μόλις ενημερώθηκαν από τους γιατρούς ότι ήταν εγκεφαλικά νεκρό, πήραν την γενναία απόφαση, μέσα στο βαρύτατο πένθος και την ψυχική τους οδύνη, να χαρίσουν τα ζωτικά όργανα και να δώσουν ζωή σε άλλους συνανθρώπους μας. Το Μεταμοσχευτικό Κέντρο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών ανέλαβε να φέρει σε πέρας μια δύσκολη επέμβαση και με μεγάλη ιδιαιτερότητα καθώς έγινε διπλή μεταμόσχευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου