Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Την αποκαλούσαν... π...τ@ν@! "Ταύρος" πρώην αθλήτρια της Ορμής πέταξε μπουκάλι στον Ανδρέα Κόγκα! Επιτέθηκε και ένας νεαρός που την συνόδευε! ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ



Επεισόδιο στον αγώνα χαντ μπολ μεταξύ Ορμής Λουξ και Αμύντα Αμυνταίου. Στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου η Σέρβα αθλήτρια του ΑΜύντα και πρώην αθλήτρια της Ορμής (μέχρι πέρυσι) Αννα Μίλασιτς πέταξε ένα μπουκάλι με νερό στον Πρόεδρο της Ορμής Ανδρέα Κόγκα ο οποίος εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στον χώρο της γραμματείας. Επικράτησε πανικός από την κερκίδα. Οι διαιτητές σημείωσαν το περιστατικό και απέβαλλαν την αθλήτρια, ενώ κάποια στιγμή νεαρός άνδρας που την συνόδευε προσπάθησε να επιτεθεί στο τεχνικό επιτελείο της Ορμής αλλά ευτυχώς τον συγκράτησαν παράγοντες του Αμύντα.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου