Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: Αρπαξαν φωτιά τα παπούτσια και το τζιν μου από βεγγαλικό στη διάρκεια της παρέλασης




Μεθυσμένος νεαρός καρναβαλιστής πέταξε το καπνογόνο του στην πλευρά πυο βρίσκονταν δημοσιογράφοι και μετέδιδαν την καρναβαλική παρέλαση και παρ' ολίγο να καώ! Παρά τις συνεχείς εκκλήσεις του Δήμου και των διοργανωτών να αποφεύγονται τα επικίνδυνα βεγγαλικά ορισμένοι ανεγκέφαλοι νεαροί που νομίζουν πως έτσι κάνουν καρναβάλι.... επιμένουν! Είμαι βέβαιος πως ο νεαρός που πέτξαε το βεγγαλικό στην πλευρά μας.... ούτε καν είδε που το πέταγε, ωστόσο την ζημιά την έκανε! Αρπαξε φωτιά μέχρι και το τζιν παντελόνι που φορούσα (στο κάτω μέρος) ενώ έλιωσαν τα πλαστικά τμήματα των δύο δερμάτινων αθλητικών παπουτσιών μου. Ευτυχώς δεν κάηκε το δέρμα μου, αν και τα παπούτσια μου... είχαν πάρει φωτιά! Θα πρέπει να σημειώσω πως κάθε χρόνο σημειώνονται αρκετοί τραυματισμοί από την χρήση βεγγαλικών (νεαροί που παθαίνουν εγκαύματα) ωστόσο οι ανεγκέφαλοι μεθυσμένοι καρναβαλιστές που μεταφέρουν βεγγαλικά επιμένουν στον χαβαλέ τους. Πρόκειται φυσικά για άτομα που δεν έχουν μάθει λόγω έλλειψης καρναβαλικής παιδείας να ξεχωρίζουν το πατρινό καρναβάλι από το μπάχαλο που προσφέρουν. 


Σ.Σ. Δεν τραυματίστηκα και όλα είναι ok. Ομως αναδεικνύω το θέμα γιατί κάποτε θα πρέπει να σταματήσουν αυτά που καταστρέφουν το πατρινό καρναβάλι. Και οδηγούν δεκάδες νέους της Πάτρας στα Νοσοκομεία (ή τον Ερυθρό Σταυρό) μετά από κάθε παρέλαση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου