Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Το περιστατικό που συγκλόνισε την Ζακελίνα Κυρούση


Η Ζακελίνα Κυρούση μίλησε στον "Κόσμο" στη στήλη "η γυναίκα του Κόσμου" και έδωσε συνέντευξη στη Μαρία Ανδριέλου. Ανάμεσα σε όλα τα άλλα περιγράφει και ένα περιστατικό που την είχε συγκλονίσει...



* Πες μου ένα περιστατικό που σου έχει μείνει στη μνήμη σου, είτε γιατί ήταν αστείο ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, όλα αυτά τα χρόνια ως ραδιοφωνική παραγωγός…

Ξεκίνησα παίζοντας ελληνική μουσική. Σαν ένα άκρως φρέσκο επικοινωνιακό μέσο οι άνθρωποι το χρησιμοποιούσαν για να έρθουν πραγματικά κοντά. Τη 2η λοιπόν χρονιά, άρχισε μια γυναίκα, η Λιάνα να μου ζητάει κάθε 2-3 μέρες να βάλω ένα τραγούδι για τον Γιώργο.. Για μήνες! Χωρίς καμία ανταπόκριση-ανταπόδοση απ' το Γιώργο! Κάποια στιγμή λοιπόν, όταν τη ρώτησα γιατί ο Γιώργος δεν απαντά ποτέ, μου είπε ότι ήταν στη φυλακή, στον Άγιο Στέφανο. Η μόνη τους επικοινωνία ήταν η εκπομπή, 6-8 τ'απογεύματα. Φτάσαμε σε σημείο να του μεταφέρω όλες τις πληροφορίες του δικηγόρου, συνθηματικά, για την πορεία του. Ο Γιώργος ήταν λογιστής μιας μεγάλης εταιρίας και είχε μπει φυλακή στη θέση...άλλων. Όταν αποφυλακίστηκε, θέλησαν να συναντηθούμε. Είδα δύο γλυκύτατους, φτωχούς ανθρώπους από τα Νέα Λιόσια, γύρω στα 60(!)..Είπαν ότι ποτέ άλλοτε δεν χρειάστηκαν κάποιον άνθρωπο να τους φέρει τόσο κοντά, σε τόσο δύσκολη περίοδο. Μου έκαναν δώρο, όσο κι αν το αρνήθηκα, το δαχτυλίδι του γάμου τους. Έκλαψα.. Το έχω ακόμη. Η μεγαλύτερη τιμή και επιβράβευση της ζωής μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου